Aj, aj, aj!

Fick ett gulligt sms av Joel, vid fyra i morse att dom kommit fram till hotellet :-)

Gulliga sms får man aldrig för många av!

Jag vaknade med en tandvärk utav dess like. Blivit värre över natten och Ipren hjälper inte. Att ge sig ut i detta väder nu känns långt borta, tycker det blir värre hela tiden när jag tittar ut.

Vill ha vår så jag kan hänga in alla tjocka vinterplagg och använda mina skinnjackor ;-)

Jaja, ska nog ta en tuss med lite sprit på, kanske bedövar lite. Vet ju som sagt att det går över.

Får väl se om pappa ska trotsa vädret i helgen. Han ville hälsa på sa han. Alltid roligt när han kommer, men jag vill inte att han ska ge sig ut dom där 25 milen, på en trafikerad och olycksdrabbad väg.

Vi får se, om han hör av sig idag.

Jag ska strax ta tag i dagen. Ewelyn sov bra inatt sen. Men känner ändå att jag inte vaknat till liv ännu.

Vi myser till det i eftermiddag framför Kung Fu Panda kanske :) Ewelyn skrattade så mycket sist när pandan ramlade =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0