Dublin



Joel har åkt nu. Är med blandade känslor känner jag. Lite avundsjuk är man ju, eftersom man själv aldrig kommer iväg utomlands. Men är glad för hans skull också såklart :-)

Ewelyn är på bättringsvägen, men hostar och snorar. Vi trotsade snön och tog oss ner till f-kassan. Det var rätt skönt att komma ut när man varit inne så länge :-)

Jag mår bra, förutom en visdomstand som börjat härja igen. Har svinont när jag dricker. Vet ju att det går över och så fort den kommit upp ordentligt så ska den väck!!

Igår funderade jag så mycket, hit och dit om hur jag ska göra i sommar. Jag har sökt massor jobb, men än så länge har jag inget hört.

Fick sen se att dom gått ut med sommarjobb och tiden att vänta känns inte aktuellt.

Så jag ringde till Joel och beslöt sen för att ringa till jobbet. Så i sommar blir det jobb. 8 veckor med hög procent.

Jag vill ju helst av allt göra något annat, det bästa vore att få vara hemma och ha SEMESTER. Kunna njuta på sommaren med familjen och göra allt det dära som många andra gör, åka på semester, slappa, grilla, bada, ha "sovmorgon", åka på utflykter, ta dagen som den kommer...

Men med tanke på ekonomin och hur min arbetssituation ser ut och regler så måste jag jobba.


Så är det.

När jag fått undan all tvätt, plockat lite och grejat så ska jag mysa med Ewelyn!

Mamma-dotter MYS <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0