Farmor

Imorse hade vi grus i ögonen både Joel och jag. Ewelyn vaknade flera gånger inatt. Men det var bara att pallra sig upp och sen kila iväg.

Ett bra tag sen jag var på demensen, men det löpte på och timmarna gick relativt snabbt.

Vi åkte nästan direkt när jag kom hem till farmor där pappa, hans sambo, min bror och hans flickvän befann sig.

Fick jättegod mat fläskfilé med klyftpotatis/ris en massa god sallad och sen ananaspaj och glass, fast jag fick avstå pajen och fick lite persika till istället. Så är det när man är gluten hehe

Det satt som smäck och Ewelyn var så go hela tiden och mumsade hon med :-)

Har precis duschat nu, ska lägga på ett lack på naglarna så jag inte biter på dom ;-) Sen blir det mys i soffan med det lilla godiset som är kvar sen igår :P Men lite chips och cola finns det också så det räcker gott och väl...

Hoppas ni mår bra, imorgon är jag ledig. Ska bli skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0