Kärlekens dag!

Idag vill jag ge en ros till alla mina nära och kära, till mina vänner, till min familj, släkt och andra som betyder mycket för mig.

En konstig känsla sprudlar i min kropp, den kom precis nu.

Jag tänker på dig min gammelmormor. Jag saknar dig. Önskar att du fått vara med och uppleva mitt liv nu, kunna få träffa Ewelyn och även Joel.

Min gammelmormor betydde så mycket för mig och jag har bara goda, mysiga minnen när jag tänker på henne.

Alla pepparkaksbak, en tradition som du höll vid liv i många herrans år, varje Lördag fick vi en tjugolapp, som då var mycket för oss, du gav hela dig själv och din omtänksamhet och kärlek vill jag föra vidare.

Jag har letat sådant efter kortet jag hade på dig, men hittar det inte till min förtvivlan. Men i mitt hjärta kommer du alltid finnas!





Lite sorgligt att skriva om det, men vill få ut mina tankar och dom handlar om dig gammelmormor idag...


För att återgå till det andra så har jag bokat tid hos tandläkaren idag. Klockan 13 ska jag dit. Vet inte vad dom ska göra, men skönt att dom kommer titta på det.

Energin idag är som bortblåst. Trötthet, bland annat med värk. Tabletterna som jag fick av mamma lindrar bättre, men ändå inte helt hundra.

Inte konstigt att jag mår som jag gör när jag har en inflammation i munnen. Är helt säker.


Hoppas ni ALLA får en mysig dag! Med en kram, en tanke, ett gulligt sms eller till och med en levande ros kanske ;-)

Sedan vill jag gratta Joels mamma som fyller år idag! GRATTIS! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0