Lilla snuttan

Ewelyn har haft hög feber idag. Det har pendlat mellan 38-40. I mellan varven har hon varit glad och relativt "pigg". Men även varm, hängig och trött. Hon somnade hos mig i soffan förut och det händer aldrig.


Dock har hon ätit skapligt, fick i henne lite fiskpinnar och mos, några skedar yoghurt och massvis med vatten. Hon fick lite glass förut också :-)


Om febern stiger ytterligare mot 40 strecket så får vi nog kontakta bvc, lika bäst. Men det blir ju inte sämre åtminstone. Och febern sjunker ju...


Det är ändå bra att hon dricker och att hon ändå har rätt bra aptit.


Det är väl vad jag gjort idag. Myst och hållt om snuttan. Mysigt är det alltid att få ro om henne, men tråkigt att hon är sjuk.


Hoppas hon sover bättre i natt.



Joo förresten. Ni som har torr hud nu använd Miniderm. Jag fick en pumpflaska av mamma och gu så len jag blev :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0