Lördag

Klockan är redan 18. fort det gått!

Mamma ringde förut och hon kommer imorgon med en massa bra saker. Hon är bra snäll min mamma :-)

Hon skulle ta med sig bakteriedödande medel och andra sorts värktabletter till mig imorgon.

Tog med mig Ewelyn ner till affären förut. handlade lite bakgrejer och sen gick vi hem och började.

Lillebror ringde sen så han kom. Alltid kul när han hälsar på och Ewelyn ser upp till honom hela tiden :-)



Medan bulldegen låg på jäsning så slängde vi ihop några kladdkakemuffins =)

Det blev ingen smet kvar i bunken ;-)



Kommer nog bli uppätna inom en snar framtid =) Men dom är ju till för att ätas. men kul att ha något att bjuda på när någon kommer och hälsar på :)



Goda blev dom, ja en bulle smakade jag :P

Nu ska jag diska plåtarna, plocka lite och sen mysa ner i soffan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0