M.... värk

Har så jädrans ont i min mage nu. Haft från och till ett par dagar. Den roliga veckan på ingång kanske. Det märks lite på mitt humör också. Jag brukar ha rätt ;-)

Idag så blev jag så stolt över mig själv. När jag klurar och klurar på ett tal i matten och sen ser i facit att jag gjort rätt då blir jag f*an glad :-) Känner mig dock stressad över när dom många andra redan är på pythagoras sats och jag sitter fortfarande och kämpar med ekvationerna.

Men Johan, läraren sa att jag inte fick känna  så. Alla har olika förutsättningar och vi är ju olika. Så måste försöka tänka bort det och fokusera på mig själv.

Idag blåste det storm ute. Inget promenadväder, men till dagis fram och tillbaka måste jag gå oavsett väder och vind :-)

Ewelyn sover nu, blir alltid trött efter badet och det hade som vanligt gått bra på dagis med. Byggde lego när jag kom så jag måste köpa henne det :-)

Lade på min jobbansökan förut också. Jag kan inte sluta tänka på det. Vill ha ett annat jobb och det NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0