Mina fina

Fredag!

Underbart. Det är helg och jag har tillbringat denna dag med mina fina och så lillebror som kom och hälsade på. Vi tittade på en av mina favoritfilmer. Sällskapsresan. Min humor och jag skrattar lika mycket varje gång =)

Idag gjorde jag en hemmagjord Carbonarasås och den åt alla med stor aptit. Förutom Joel som åt på jobbet, men finns lite rester kvar som han kan äta imorgon om han vill.

För just imorgon förmiddag åker jag till Linköping. Ska spendera hela dagen/kvällen med mamma. Mys ska det bli!

Igår satte jag och lade in en massa bilder på Joels usb-minne som ska framkallas. Har inte skickat efter några sen i somras så det blev en del. Älskar att sen få sätta fast dom i albumet och skriva.

Nu ska jag slänga mig i soffan igen.




Mina fina

Dagarna går upp och ner som en känslomässig berg och dalbana. Men känslorna till mina älsklingar är alltid sanna. Oavsett dålig sömn, gnäll, humörsvängningar och framtidsgrubbleri :-)

Är kärleken stark så klarar man det mesta. Det tror jag på. Det vill jag tro på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0