Näsblod

Ikväll vad det otroligt pinsamt och jobbigt på jobbet. När jag var inne hos en boende för att hjälpa honom så började det rinna en massa näsblod, på handskar, på kläder etc. Så jag fick snabbt springa ut för att försöka få stopp på det!

Det kom en massa levrat blod och klockan tickade på. Dessutom hade varken jag eller den jag jobbade med varit där på länge så bara det gjorde det ju lite extra stressigt.

Men vi hann det vi skulle och även om jag känner mig en gnutta misslyckad för jag vill verkligen kunna göra så mycket och inte belasta den man jobbar med.

Låter kanske märkligt i andras öron, men det är så jag är som person. Vill vara effektiv på jobbet =)

Nu ska jag tvätta bort sminket och sova. Imorgon väntar ytterligare ett pass fast då ska jag vara på demensen.

Sedan blir det raka spåret in till Linköping för lite mat hemma hos farmor. Mums!

Natti Natti säger röda mulen här ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0