Onsdag kväll!

Det har varit en social Onsdag. Med en fin vän och hennes söta dotter, med Joels omtänksamma mamma och lillasyster.

Det ger mig energi!

Nuförtiden är jag ju inte så värst social vad gäller inom vänskapkretsen. Många gånger finns inte orken och sen springer tiden ifrån en. Det är något jag saknar. Men jag tar tillvara på det lilla.

Ewelyn fick en godnattsaga av hennes farmor så den har vi bläddrat i ikväll. Det kommer nog bli en favorit =)

Jag har lagt henne redan. Hon var så trött bara sovit en timme på hela dagen.

Just ja. Blev så paff förut. Rätt som det vad aå sa Ewelyn "tuuut tuut" när Clara satt på bobby caren.

Aldrig hört henne säga det innan så det är STORT!

Jag sökte ett jobb idag, men fick mail kort därefter att dom inte hade några anställningsbehov för tillfället, men skulle spara mitt CV.

Sedan har jag skrivit en ansökan som ska postas imorgon. Där har jag jobbat förut så man har ju lite extra fördel kanske :-)

Nu kom min sambo hem. Jobbat över ikväll igen. Tråkigt, men så är det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0