Rester

Ewelyn är på dagis nu, fick lägga henne en stund här förut och hon somnade på stört. Vad visst lite trött idag kickan ;-)

Jag känner mig svettig och dan, asså det tar på krafterna att gå fram och tillbaka. Fara och flänga, men det ger ju något positivt. Kroppen blir förhoppingsvis lite fastare och frisk luft är alltid bra.

Jag passade på nu att äta lite rester från igår. Fiskgratäng och potatis. Detta recept är så gott och enkelt. Kan lägga ut det om någon är intresserad!?

Nu ska jag gå til pressbyrån och köpa mig en dricka sen gå ner och sätta mig. När jag hämtat Ewelyn sen måste jag till jobbet och lämna min timrapport. Så jag får några pengar. Lätt att glömma den.

Hoppas ni alla får/har en bra dag!




Mätt så mätt!

Denna dag säger också "Sviiiiiiisch"!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0