Ewelyns- måste göra varje dag bus...



Varje dag.

Måste man riva ut allt hur papperskorgen... Helst riva allt i små molekyler och gärna tugga lite på det också!

Härligt med bus :-)

Hon sover nu. Vaknat flera flera gånger i natt så jag är som ett levande lik. Menmen bara bita ihop. Det är ju det jag alltid brukar säga :-)

Idag är jag ledig. Så jädrans skönt! Hela helgen dessutom. Då jag egentligen skulle  ha jobbat båda lördag och söndag denna helg, men tog bort det i början på veckan. Då jag var sjuk och sen ville inte Joel att jag skulle jobba.

Så man kan säga att det här är min riktiga första lediga helg det här året!

Idag ska det tvättas, handlas, städas av lite.

Äta gott ikväll och försöka hålla ögonen uppe. Jag somnar ALLTID i soffan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0