Fullt ös

Dagen gick snabbare än blixten tror jag idag. Sista mötet med min jobbcoach på förmiddagen, sen lite akut handling på vägen hem.

Efter lunch kom Helene och hennes två barn hit. Det var full fart på dom! Ewelyn blir lite mammig i början, men sen går det över som tur är. Hon var helt slut när dom hade åkt hem, så fick lägga sig en stund.

Fick två kassar med kläder av Helene. Ja jag vet inte hur jag ska kunna tacka dig, du är alldeles för generös. Får bjuda på en lunch snart igen :-) Ja något vill jag ge tillbaka för det är så tacksamt och verkligen fina kläder, märkeskläder såsom Name it, Novastar, Mc kinley osv. Hon har bra smak och dom kommer verkligen till användning, tack igen!

Ewelyn är mycket bättre med det onda röda nu. Skönt, men kommer fortsätta smörja. Jäkla bra salva vi köpte måste jag säga.

Jag har fuskat nu ikväll, mumsat i mig godis som Joel köpte hem till filmen. Sambomys är härligt, men det sätter sig på hullet ;-)

Nu ska jag ta en dusch, en varm sådan. Sen slänga mig i soffan. I natt sov Ewelyn 8 timmar i sträck. Vet inte om det hänt förut :-) Vågar man hoppas....

Ha en fin kväll gullisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0