Huvudvärk :-(

Oj, vilken dag!


Ewelyn vaknade flera gånger i natt. Dessutom ville hon gå upp tidigt. Jag som hoppades att hon skulle sova lite längre. Men inte.


Lämnade henne på dagis vid 10. Gick hem en stund och sen hade jag första mattelektionen.


Det började bra. Läraren gick igenom lite om vilka kapitel vi har framför oss, lite prov etc.


Sen sa han "-Nu kör vi igång!". Tror fler än mig blev tagna på pottkanten. Alla hade ju inte ens böcker med sig. Som tur väl hade jag både block, pennor, bok och miniräknare. Framförhållning brukar inte vara min bästa egenskap.


Sammanfattningsvis så vet jag att jag kommer få kämpa, massor. Dessutom så blir det tuffare med sömnbrist, stress till dagis fram och tillbaka (behöver jag inte) men jag powerwalkar oftast. Gillar gå fort själv =)


Sen kommer jag jobba mest helger. Har redan jobbat flera på rad nu och har en heldag på Lördag igen. Dock inget i Februari ännu. Måste nog härta ner mig lite. Men det är svårt när man vill så mycket och gillar att vara aktiv.


Dock känner jag glädje bortsett från tröttheten och huvudvärken som tynger mig nåt så oerhört.


Jag vet inte riktigt vart jag fått min energi ifrån sista tiden. Jobbat massor (många timmar på  helg) sen bakade jag igår och idag stekte jag en massa köttbullar i all hast.


Åter igen så får jag nog energi när jag är aktiv. Ju latare man är desto slöare blir man ju. Så är människan uppbyggd :-)


Nu ska jag tvätta bort köttbulleflötet i duschen, raka min varulvsben och inkassera en kaffe!


Imorgon är jag LEDIG och då ska jag och Ewelyn till Sofia, en arbetskamrat om det inte blir ändrade planer.


Hoppas ni alla mår bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0