Jobb och kärlek

Känner mig helnöjd efter helgens slit på jobbet. Cirka 30 timmar brände jag av... Det känns i mina ben, förstår inte hur det kommer sig men sen graviditeten så svullnar mina vader när jag rör mycket på mig. Så idag tog  jag faktiskt på mig mina stödstrumpor och det kändes mycket bättre!


Så ska använda dom ett tag nu och se om det blir bättre. Känner mig som en pensionär ;-)



Lilla Ewelyn har varit på dagis idag sen innan jul. Hon skrattade upp sig när hon såg dom andra barnen,
men när hon märkte att jag skulle gå så ville hon upp till mig. Jag tog ett snabbt avsked sen hörde jag att hon började skratta igen när jag gick ut. Allt hade gått jättebra och hon hade smaskat i sig en hel banan.


Vi behövde inte ta med oss nån yoghurt sa dom, vi skulle prova med enbart banan nu då hon höll sig
mätt.


Efter lämningen så mötte jag upp min bästa vän Tessan och hennes Clara. Fikade och pratade. Följde med henne in till Intersport då hon skulle kolla efter ett par gympadojor. Hon hittade ett par, jag köpte mig ett par vantar då jag glömde ta med mig några. Blåste rena stormen ute så fingrarna frös.


Sen följde hon med mig till F-kassan. Jag fick hjälp att fylla i mina papper, då det var två stycken denna gång så det gick himla smidigt. Sen traskade jag upp och hämtade henne. En glad Ewelyn.


Tog svängen in på Ica och köpte lite frukt och mjölk och små riskakor som hon åt hos mamma. Hon älskar dom och det är bra vitaminer och så i.


Jag har varit effektiv idag känner jag. Trots min zombieliknande kropp i morse. Hade verkligen grus i ögonen så trött var jag.


Har även ringt till Make Up Store för min konsultation. Det var fullbokat med tider. men 19 Mars ska jag dit och bli sminkad. KUL! Längtar.


Dessutom har jag ringt till rektorn på Ewelyns dagis och det verkar som det kommer ordna sig med tider då jag börjar plugga på Måndag. Vi ska prata mer imorgon. En lättnad.


Plus... Jag har beställt en mattebok nu. Men så dyr :-( Har kollat på Tradera, men fanns ingen tillgänglig till Måndag och Blocket var det dåligt med sådana böcker också. Men nu får jag en ny och fin hem.


Har bara block och en miniräknare som ska inhandlas i veckan.



Jo, mamma ringde nyss med och pratade lite hur det hade gått i helgen. Som vanligt hur bra som helst. Jag visar några bilder som jag tagit mig den äran att sno ifrån mammas blogg!



Bilderna talar nog för sig själva....
















































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0