Lek

Tessan ringde idag på eftermiddagen och frågade om hon, Albin o Clara fick komma hit. Självklart, fick dom det. Kände mig dock väldigt trött och ofräsch, men vad sjutton. Har man knappt sovit nåt så är det väl inte så konstigt ;-)


Vi hade riktigt trevligt, Albin (min gudson) busade som aldrig förr med Ewelyn. Till en början blev hon mammig och klättrade på mig som om jag vore en klätterställning, men sedan gick det över och jag blev nästan lite rörd när jag såg att dom lekte så bra och hur lycklig Ewelyn var :-)


Lilla Clara tittade och skrattade hon också :-) Mysiga barn vi har!


Tessan hade med sig en en annan salva som jag smörjt Ewelyns lilla rumpa med, imorgon tänker jag pallra mig till Apoteket och inhandla fler. Måtte hon bli fri från det onda. Stackars liten, ska strunta i Pampers blöjorna och övergå helt till Libero igen. Ska se om det blir bättre, och så lufta, smörja, lufta...


Albin puttar på Ewelyn



Brum brum...




Ja, framåt kommer man alltid :-)



Ja här ser ni också lite vilken röra det blev när vi, eller Joel rättare sagt monterad ihop garderoben. Med det så fick vi även flytta på alla sopsäckar med kläder, lakan, handdukar och dylikt till vardagsrummet. Det ska bli superskönt när allt är vikt och på plats!

Trött på svarta sopsäckar....


Oj, det blev visst tre inlägg idag. Kan inte förstå att jag hunnit med det =)

Nu ska jag sussa...


Krypa ner med min sambo som jag knappt sett idag.. Dom fick problem med bilen på väg hem och fick uppsöka en verkstad, så det drog ut på tiden. Jag säger det igen. Lustigt att man kan sakna någon så mycket när man ses varje dag!? Lite skönt är det dock att få vara ifrån varandra.


Det bådar gott, men idag vad det fel dag för jag hade gärna haft min andra hälft här hemma. Åtminstone på förmiddagen för då var hon så ledsen lilla gumman... Men vi tjejer fixar ju allt ;-)


Imorgon, måtte det bli en bättre start :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0