Måndag morgon

God morgon!


Kvällen igår gick faktiskt över förväntan måste jag säga, tiden går så mycket snabbare också när man har massor att göra :-)


När jag kom hem var tanken att titta på SOLSIDAN på datorn som jag missade, men efter duschen så ville kroppen lägga sig.


Ewelyn har sovit hyffsat bra i natt. Hon äter ju alltid en gång så det är vardagsmat för oss.


Joel jobbar han också.


Jag ska dricka upp mitt kaffe, sen fixa  iordning mig. Ewelyn sover fortfarande. Men hon vaknar nog närsom.


Idag är hela förmiddagen spikad. Ewelyn ska lämnas på dagis, jag ska upp till Komvux för lite information, sen ska hon hämtas och vad vi ska göra sen vet jag inte. Beror på väder och vind :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0