Mys i soffan

Ska det bli strax... hela kvällen lång :-)

Idag var en mattelektion av dess like vill jag lova. Först och främst var jag duktig och satte mig innan och klurade. Känns himla bra, men åter igen så är det synd att man inte har någon direkt att fråga efter eller innan skoltid och med dom få timmarna som man är där så är det effektivt. Så man hinner liksom inte bladdra så värst mycket med dom andra.

Jag gick in till klassrummet då en annan tjej satt där också. Sen kom det en kille. Där inne satt vi tre och klockan var spikad. Lustigt att inga fler kommer tänkte vi.

Vi slog ihop böckerna och gick ut igen, ja då hade dom ju bytt sal. Bra information. Så vi smög in lite sakta när han hade börjat skriva en massa på tavlan så det kändes ju sådär..

Aja, det är bara början än och vi ska ha lite enskilt samtal snart. Det längtar jag efter =)

Det var fler och fler som sa att - jag kommer hoppa av den här kursen!

Jag kommer noga säga det några gånger också. Men fan, jag ska fixa det. Blod, svett och tårar =)

Har sökt några jobb idag med.. Hoppas hoppas. Känns fel att gnälla hela tiden om mitt jobb nu när jag inte lägger manken till att försöka hitta nåt annat. Men nu så. Bara vänta och se.

Ewelyn var glad och sprallig när jag hämtade henne. Dock hade hon bara sovit 10 min typ. Så jag hoppas att hon sover bra i natt. Hon behöver det. Jag behöver det.

Nu tar vi mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0