Myyyyys

Ewelyn har inte varit på sitt allra bästa humör idag och jag fick nästan gråt i ögonen till slut.

Fick gå och bära henne för så fort jag satte ner henne så illtjöt hon. Jag väntade ivrigt på att Joel skulle komma hem, men då det upptstod lite problem på hans jobb med en grej så kom han senare.

Jag tog mitt förnuft till fånga och gick ut. Det brukar hjälpa. Hon klagar sällan i vagnen och frisk luft bådar gott för själen.

Köpte strumpor åt henne. Var inte längesen jag gjorde det och alla är nästan borta. Tror tvättmaskinen äter upp dom, mycket märkligt är det! Sen fick  hon en joggingdress. En rosa munkjacka med stjärnor på och tillhörande byxor. Så fint så =) Hon växer ju så det knakar så det går verkligen åt.

Joel åkte iväg själv och handlande. Skönt. Klockan sprang iväg och Ewelyn blev trött. Hon har blivit så kramig sista tiden, gullunge!

Åt en god middag ikväll som bådade gott för min kropp. Tror jag åt igen det jag förlorat under veckan =)

Slözappar lite framför "Lets Dance".. Tycker det är tjatigt. Det var roligt dom första säsongerna, nu känns det som det kvittar och går att ses i brist på annat ;-) Bagge är en sköning. Honom gillar jag dock skarpt!

Ska ta mig ett glas saft sen krypa ner i sängen. Jag får säkert skena upp i natt och tidigt imorgonbitti.

Vi har delat upp helgen. Joel ska iväg imorgon och fota så jag tar natten och morgonen och jag får Söndagen. Den som väntar på nåt gött =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0