Sista passet

Dricker lite kaffe nu... Behöver nog halsa i mig en hel kanna för att få lite energi! Det har varit full rulle hela tiden, typ fem min satt vi. Ja herregud vad jag tycker synd om personalen som har det så jämnt.


Vi vikarier hoppar ju åtminstone runt, så är ju en fördel i och med det. Men det är riktigt tufft, massor att göra hela tiden. Ingen lugn stund. Det har alltid varit lite kaotiskt på den våningen. Alla "eländiga" hamnar där. Elakt det är ju gamla människor vi pratar om, men många är medvetna över sitt handlande.


Jag hoppas jag blir snäll och har förståelse när jag blir gammal :-)


Men fem timmar kvar sen är det slut på denna helg. Knappt sett Joel och Ewelyn känns det som. Nu är dom ute i Skeppsås.


Ikväll när jag kommer hem sover hon. Imorgon ska jag lämna henne senare på dagis. Skönt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0