Snyggt under

Nu är jag hemma igen efter att ha avverkat morgonpasset. Ett långt kvar sen är helgen slut. Skönt! Men man är nöjd efteråt :-)

Igår kom jag hem till ett nystädat hem. Tända ljus. Joel har gjort massor. Satt upp tavlor, rensat, ja jag blev glatt överraskad samtidigt som jag blev lite halvsur eftersom han rensat bland några grejer som han ville göra sig av med, där har vi delade meningar.


Nej, enligt honom sparar jag på allt. Jag håller inte med. Jag vill inte göra mig av med sånt som jag fått, särskilt inte av min farmor. Jag vill också spara på sådant som kan vara bra i framtiden. Man kan aldrig veta hur den ser ut och hur tråkigt och sorgligt det en må verka så har jag lite ångest, eftersom jag gått isär med en tidigare pojkvän och fick i princip handla ett helt nytt hem...


Det är inte roligt att stå där och börja om ifrån början.


Ja, det sitter djupt inom mig men när det kommer på tal så känns det.


Jag har dock bestämt mig för att göra mig av med en del som vi inte har användning för. Joel och min relation kommer ju hålla livet ut ;-) Det är det jag vill och tror på!


Nog om det.


Jag har tänkt på att nån gång införskaffa mig lite finare underkläder, asså jag förstår inte varför det är så tråkigt att lägga pengar på sådant. Kanske för att det ändå inte syns. eller vad!? :-)


Förr var jag mer noga med det. Nuförtiden hafsar jag bara på mig något, struntar i om det svart eller vitt, blommigt eller randigt. Man orkar liksom inte bry sig :-)


Ja vi får se.. Ingen prio just nu iallafall. Får se sen efter månadsslutet om det blir något över :-) Då ska jag inhandla mig en ny bh. Dom jag har sitter så fel, antingen för stor eller för liten...


Ja det är väl bara ett i- lands problem ;-)


Nu ska jag greja med lite papper som ska lämnas imorgon!


Hoppas ni har det bra, gå försiktigt för det är rena rama isgatan ute!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0