Yes!



Suddig bild, men på en piggare Ewelyn! :-)

Det var en kaosartad Måndagförmiddag. Ewelyn bara grät och grät..

Jag grät nästan också för att hon grät.

Jag bar henne fram och tillbaka hela tiden.. Fram och tillbaka..

Tog av henne blöjan då hon är lite röd på stjärten, två gånger kissade hon på mig. En gång på golvet när vi satt på täcket, sen på mig när jag bar henne och just det, en gång när hon satt i matstolen.

Så tvättmaskinen går varm här hemma!

Har smörjt henne med en salva jag fått av mamma. Rikligt. Hon är precis vit på rumpan nu :-)

Och hon har bajsat... Stort A. Ja ni som jobbar inom vården vet vad jag menar. Det kom på hela ryggen, på alla kläder så fick tappa upp badbaljan.

Nu är hon på bra humör. Vi hoppas dagen löper så. Städningen som var tänkt får göras i mån om tid. Min snutta går före ALLT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0