Feber

Halv fyra vaknade Ewelyn i natt, genomsvett och feber. Fick komma upp till oss, men fick henne inte att sova så det var bara att pallra sig upp. Vid 6 tiden somnade hon i min famn och vaknade strax innan halv nio.

Jag halvslumrade då och då, men inte så lätt när man inte satt skönt och Ewelyn rörde sig imellanåt.

Vi har tillbringat förmiddagen inne, vi har målat och hon har suttit i sin solstol som hon fick av sin faster :-)

Lade henne en stund innan lunchen, men givetvis så började dom borra intill hennes rum och hon blev livrädd. Gick in till henne och då låg hon med Hubert över ansiktet och gömde sig. Fick då komma upp och äta tillsammans med mig, blev inte många skedar. Men försökt med lite allt möjligt.

Hon dricker bra, både vatten och festis. Åt nästan ett helt smörgåsrån med ost och som sagt några skedar lunch. Lite banan åt hon med. Man får försöka med allt.

Jag vill så gärna kunna duscha, men under dagen kommer dom och byter duschmunstycke och dylikt. Och öppnar vi inte skulle dom gå in med huvudnyckel så jag känner att jag inte vill riskera att hoppa in ifall dom kommer.

Känner mig helt blääähig. Ewelyn fick upp slem förut i soffan och det kom ju på mig med. Men så fort dom varit här så ska vi ta en skön dusch snuttan och jag.

Lilla kraken som hade en så bra helg med mormor och Conny och så ska hon åka på det här nu med. Men tydligen nåt skit som går för flera som har feber.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0