Första dagen

... på mitt sommarvikariat började idag!

Sov sämre än sämst i natt och när klockan ringde så fick jag lite panik, fick väcka Ewelyn som sov så skönt, men det var bara att pallra sig iväg, lasta in i bilen och fara. Kvart över sex lämnade jag henne och sen åkte jag hem, parkerade bilen. Hämtade matlådan och sen traskade till jobbet!

När jag kom till jobbet så möttes jag av tre vikarier. Varav ingen av dom har delegering, en visste inte var arbetskläderna var eller nyckel så jaa... stressigt blev det!

Har förnyat min egna delegering idag och fick svara på en massa frågor, något nytt tydligen. Men det fixade sig så nu har jag för ett bra tag framöver igen :-)

OOh... ewelyn och jag duschade tillsammans idag, eller hon ville inte duscha utan mer sitta och plaska med badleksakerna i handfatet, så visst fick hon det ikväll.. Men jag tog chansen och tvättade hennes hår och så :-D

Hon blev lite ledsen när jag lämnade henne idag, tro jag det. Så ensamt vad det där, men sen hade det gått kalasbra! Ätit bra, sovit bra och varit på glatt humör!

Jag har precis plockat in disk i maskinen och torkat och grejat.. så det blir soffläge om en stund. Imorgon behöver vi inte hasta iväg tidigt. Jobbar 12,30-21 :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0