Gliss

Jag köpte nytt schampo och balsam igår. Föredrar helst den lyxiga, dryga varianten och varit inne på ett prova Redken ett flertal gånger. Men sen blir jag snål även att jag vet att det räcker bra länge.

Men fick tipset av en kompis om denna budgetvariant. Jag är supernöjd!



Luktar gott, håret blir lent och löddrar bra :-D


För att återgå till något annat så håller dom nu på att ta ner byggställningen här. Vad jag längtar till den är väck. Slippa se den precis utanför fönstren och alla byggjobbare som går utanför.

Dessutom så slipper jag bli hypernervös när jag ska köra in och parkera bilen på baksidan. Det är inte mycket till marginal nu vill jag lova ;-)

Joel ringde förut och han har fixat en cykel åt mig via en arbetskompis. Ska bli så mysigt att ta en cykeltur tillsammans alla tre och ta med sig lite fika :-D Måste köpa hjälm och en stol till Ewelyn så hon kan följa med.

Försökte få i henne pencillinet i morse, men det är banne mig inte lätt för fem öre. Har ni några knep?? Hon vänder bort huvudet så fort hon får se det och jag känner mig så elak som tvingar i  henne det. Det blir lite spill, men får hon i sig lite så är det väl bra.

Jag är så trött på att inte kunna njuta av vädret, kunna vara ute och leka, kunna fördriva tiden med att busa och umgås med vänner och deras barn.

När hon blir frisk så kommer det nog kännas som himmelriket :-D

Skulle jobba ikväll som sagt, men ringde igår och sa ifrån. Det gjorde ingenting eftersom jag sa till i god tid så det var inga problem. Men behöver egentligen timmarna, men vad gör man?

Min dotter går före allt. På Söndag ska det jobbar iallafall då får hon vara hemma med sin pappa =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0