Hängig tjej

Ewelyn är fortfarande hängig och gnällig. Hade feber i natt så fick en supp. Vaknade i morse utan feber, men hon är allt bra hängig imellanåt tycker jag.

Idag är det ju mysväder så känns lite bättre eftersom vi spenderar dagen inomhus, men man blir nästan lite "sjuk" själv när man är hemma. Klart det tar på en själv när all energi går åt att ta hand om sin febertös och man inte får så mycket sömn.

Tror det får bli en dagisfri dag imorgon också. Dumt att utsätta henne för en massa ståhej när hon inte är på alerten.

Jag har precis pratat med min fina vän Brittmarie. Vi ska gå på lyfttekniken och brandutbildningen tillsammans på Måndag. Skönt att vi fick samma dag.

Nä, usch. Behöver en massa energi!! Känner mig helt off idag.

Det får bli en bit ananaspaj när min gullehöna vilat färdigt. Hon sov igår när den blev klar så idag ska hon få smaka :-)

Sen med tanke på att jag åt lite rester ifrån igår så måste jag göra någon annat mat sen... Tror det lutar åt potatis, citron och dillsås och dom lyxiga fiskpinnnarna ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0