Hot i hot! :)

Tog en dusch förut innan jag traskade till jobbet. Efter 10 min var jag svettig och det var jag inte ensam om vill jag vill lova :-) Fast när vi tog lite rast så började blåsa lite och gud så skönt det var... Men man ska väl inte klaga, det ska bli sämre väder i helgen.

Jag går med känslan att det känns som jag glömt något, men vet inte vad. Ska försöka sudda ut det från hjärnan, för det är bara slöseri med dessa tankar och jag kan inget göra ändå.

Men när det är stressigt och man har hela ansvaret själv på ens axlar och sen värmen på det, ja man blir nog lite knäpp ;-)

Imorgon har jag en "hopp tur" kan man säga, jag ska vad där det behövs. Ska bli härligt med lite ombyte :-D

Nu ska jag tvätta bort mitt svett. Var tvungen att äta ngt och tagga ner lite!

Sovgott sen :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0