Iphone

Fick hem min iPhone igår och jag älskar den redan :-D Ska köpa nåt skal bara så vi inte råkar ta fel här hemma ;-)

Joel satt igår och grejade med den. Jag fattade som vanligt NADA! Det var en massa som skulle fixas med i datorn.  Och dessutom var min hjärna någon helt annanstans. Senaste dagarna har jag gått som i en dimma. Helt glömt bort mig själv och ägnat all min vakna tid åt Ewelyn förutom när hon vilat då sina små stunder.

Imorgon ska vi iallafall till farmors kolonistuga och äta tårta. Skönt med lite miljöombyte. Och det skulle bli uppehållsväder med en gnutta sol, så det får vi hoppas.

Bjuder er på en bild på mina fina brorsor.



Sebastian "Basse" 16 år, Patrik snart 24 år


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0