Känna saknad

Halv 6 ringde alarmet imorse, jag studsade inte upp.. Men iväg kom jag och jag lyckades med att inte väcka Ewelyn när jag pep iväg på morgonen :-)

Det var rätt körigt idag, men var himla kul att få vara på min favoritavdelning. Känner mig nästan som hemma där :-)

Åter igen såg jag att timrapporterna skulle vara inlämnade den 30 Maj, såg ett papper där det stod att dom ordinarie skulle påminna oss vikarier. Men ingen sa något. Dessutom jobbade jag i Tisdags, sista dagen denna månad. I lönefacket såg jag att det låg en till som inte var iväg skickad till lönekontoret.

Nu är det ju helg också så jag antar att pengarna kommer komma en vecka senare nästa månad också :-/ Dom har ju tydligen bara utbetalning två gånger. Suck!

Idag saknade jag min solstråle här hemma och även min sambo givetvis. Att känna saknad är såklart nyttigt. Att känna längtan när man är ifrån dom en hel dag är ju i positiv bemärkelse :-)

NU ska jag brygga lite kaffe!

Imorgon kväll väntas jobb med goa Elin och innan dess ska jag gå ner på stan och se om jag hittar något ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0