Lite shopping, sen jobb

Idag tog jag med mig Ewelyn ner på "stan" och handlade lite. Det blev ett par shorts, två linnen, ett par leggings, fast måste köpa fler.. Och så en mascara. Till Ewelyn blev det dock inte mycket, det fanns heller inte mycket åt henne som jag tyckte passade men ett set med tunika och leggings och en annan tunn rutig tunika fick hon :-)

Jocke kom förbi med lilla Zeke, han var bra söt :)

Sen gick dom ner till lekparken och jag kilade till jobbet.

Jobbade som sagt med Elin, skitbra tjej och det gick bra. Men det var många som ville hälsa på så fick springa ner och öppna vid huvudentrén typ 20 gånger... Så lite svettigt blev det.

Var så skönt att sluta och få lite frisk luft. Underbara väder!!

Ett 11 timmars pass imorgon väntar på mig. Dock en delad tur så har några timmars rast, menmen det går väl det med ;-)

På Söndag ska jag vara ledig!

Nu en dusch sen slappa lite i soffan.... halv 6 ringer alarmet imorrnbitti... Tjohooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0