Suck.. suck...

Joel var nere och hämtade ut min kamera förut.

Tog en bild på Ewelyn såklart :-)



Förövrigt så har jag känt mig som världens sämsta mamma och sambo ett par dagar nu. Jag känner inte igen mig själv. Det har tagit på mig massor att må såhär och jag får ångest, blir lättirriterad fast egentligen vill jag bara kunna gråta en skvätt..

Jag vill bara vara den där goa, glada tjej och sambo jag oftast är. Men det här är helt tvärtom. Att det snart vankas Midsommar också och vi ska iväg till Småland gör ju inte saken bättre. Men då ska jag må bättre! Thats it.

Jag vet inte om det har med mitt byte av p-piller, fick en annan sort sist då dom var slut på lagret överallt (dom jag brukar ha) sen hämtade jag ut dom gamla igen. Kanske det beror på det.

Så fort min lön kommer så ska jag shoppa på mig lite vitaminer av olika slag. Jag tror jag har brist på något. Brukade ta en brustablett varje morgon förut, men dom har varit slut och jag har glömt köpa nya. Eller ja helt glömt av det.


Fy jag får så dåligt samvete gentemot Joel och Ewelyn och blir mest arg och besviken på mig själv.

Hoppas det vänder till helgen.. för jag orkar inte vara så här krasslig och TRÖTT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0