Tidigare än tidigast....

03.44 slog Ewelyn upp sina blå. Ville inte sova och som vanligt så försökte jag få henne sova i våran säng. Det ville hon inte. Hon skulle väcka Joel hela tiden så jag tog täcket och satte oss i soffan. För en stund sen harklade hon till och kräktes.

Vad samma sak igår kväll efter vällingen. Det kom upp en massa slem... Bra att det kommer upp, men gillar inte att hon kräks.

Hon fick sin mugg och drack och drack och drack... Bra att hon får i sig vätska.

Febern rör sig kring 38-39 fortfarande. Måste ringa bvc idag (om jag inte glömmer bort tiden). Hon ska ju dit imorgon, men det är inte tänkbart.

Jag vet ärligt inte hur jag ska orka jobba imorgon om hon fortsätter en sån här natt till. Jag känner mig som ett vrak just nu imellanåt. Igår kväll låg jag bra länge och när jag precis lyckades somna så vaknade hon.

Jobbar imorgon kväll och Joel är ju hemma då, men nu känner jag att jag måste ta alla chanser jag kan och verkligen ta det lugnt. Fick en känsla igår att jag inte kände mig på topp heller och nu är det inte bättre. Mår så illa från och till.....

Jag hoppas att helgen blir smärtfri och hon är frisk då. Ska rådfråga som sagt på bvc idag när jag ändå ringer och avbokar tiden.

Min lilla snutta :-(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0