VARMT!

Det var varmt och härligt även idag, så dålig ventilation på jobbet att det inte är klokt. Mest synd om de gamla tycker jag.

Efter jobbet så gick jag ut i garaget och tittade på min cykel som Joel har hämtat. En röd fin liten Pinewood :-) Min kära sambo är och köper cykelstol nu..

Efter jobbet bjöd han på mat, flööööt mat. Ingen av oss orkade stå vid spisen så det vad det värt!

Sen åkte vi ut till Joels syster Nina och hämtade våran tös. Dom hade varit i Lillsjön och badat och Ewelyn hade plaskat som aldrig förr :-) Är så glad att hon kunnat vara där idag än på dagis i denna värme.

Vi fikade lite och när vi kom hem så var Ewelyn så TRÖTT och vällingsugen och med tanke på att hon knappt inte sovit något så lade jag henne nu och hon sover...

Jag ska plocka lite här hemma och sen ta en lång, skön kall dusch!

Imorgon är det åter igen lite jobb på schemat......




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0