Host host

Dagen den gick igår med. Madde och Leia kom hit och fikade på eftermiddagen. Trevligt!

Sen kom kvällen och jag duscade av Ewelyn, gick hyfsat men vill inte sitta i baljan. Efter en stund så hörde jag hur hon gallskrek ifrån sitt rum och jag sprang dit. Hela hon var nerspydd och säng. Hon blev nog rädd när det kom upp lilla snuttan. Bar upp henne och tvättade av henne, bytte pyjamas och sängkläder.

Lade henne igen och efter en stund kom det upp mer. Fast inte lika mycket, men hamnade i säng och på den pyjamasen. Så upp med henne igen och samma prodecur.

Idag ringde Joel till VC och dom skulle skriva ut hostmedicin då den vi hade vad för gammal. När han skulle hämta den vid 17, gick inte före den tiden så fanns det inget recept. Dåligt.

Så jag hoppas hon inte hostar så mycket i natt. Men vi är hemma imorgon också. För övrigt så har hon varit på ganska bra humör ändå, lite extra gnällig kanske, men annars ätit bra och så :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0