Koffein

Alla sover här i "huset" förutom jag. Ewelyn sussar för längesen och Joel gick och lade sig för en timme sen. Han ska ju upp och jobba extra imorgon.

Jag passade på att kolla Big Brother, är ju helt sjukt att man lägger tid på det, men det är underhållande och man blir nästan fast när man börjat titta ;-)

Baljade i mig en massa kall cola, varken bra för sömnen eller tänderna. Ångrar alltid att jag köper en flaska för sen dricker jag verkligen till den är slut och får en gnutta ångest. För så onyttigt som det är.

Tur det inte blir så ofta och det är ju helg, men ändå :-)

Ska stänga ner både dator och tv nu. Antar att jag får gå upp tidigt imorgon. Ska bläddra lite i min Mama-tidning och sen hoppas jag på att somna.

En dag imorgon med.

Hoppas ni haft en bra och mysig kväll!

Puss och sovgott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0