Måndag

Inte mycket sömn i natt, men fick ju åtminstone sova natten mellan Lördag och Söndag :-)

Lämnade Ewelyn idag på dagis och sen åkte jag hem för att ringa några samtal. Bland annat till Elisabeth som har hand om dagisplatserna. Dom vill ju veta vilka som jobbar obekväma arbetstider för det ska tydligen bli sådana tider på dagis sen framöver. Då många faktiskt inte jobbar 7-16 eller 8-17.

Hon tyckte det var bra att jag hörde av mig så hon fick mitt namn och telefonr och skulle ge det vidare till dom som har hand om det. Så skulle dom ringa upp.

Eget arbete med matten och motivationen är fortfarande helt åt skogen. Viljan finns där, men gnistan är borta. Men fortsätter traggla. Imorgon är inte läraren där så får se hur vi gör.

Måste säga att personalen på Ewelyns avdelning är hur förstående som helst. Det kommer jag sakna.

Var uppe en sväng och drack en snabbkaffe hos Tessan. Dom har ju flyttat till större lya och den var jättemysig. Clara kändes så lätt jämföreselse med degklumpen här hemma ;-))

Ha en fortsätt trevlig dag. Snart åker min andra hälft till jobbet så vad jag och snuttan ska hitta på är det ingen som vet. Röja lite här hemma kanske :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0