Melodifestivalen

MÅNGA bra låtar i år. Jag gillar Nicke Borg, kanske för att jag är lite svag för den sorters musik :-) Tycker även att Sara Vargas text är väldigt fin. Man blir berörd.

Men Saade var värd att vinna. Han både sjunger, dansar bra och är snygg ;-)

Joel har varit så snäll ikväll och lagat mat. Baconlindad kycklingfilé och potatisgratäng.. Så gott så!

Det gör faktiskt mycket när man hjälps åt och i veckorna brukar ju jag fixa mat och dylikt så skönt att slippa det ibland =)

I natt går Joel upp och jag tar morgonbestyren. Antar att hon vaknar tidigt. Brukar vara mellan halv 7-8. Fast mest åt 7 snåret. Jag är alltid lika trött när hon tjoar från sitt rum, men som sagt sovmornar är långt ifrån sikte så det är bara att pallra sig upp :-)

Brukar kolla Nyhetsmorgon i den mån det går. Ewelyn är ingen mystjej utan vill helst att det ska hända grejer :) Så att krypa ner under täcket i soffan är oftast ingen idé :P

Natti Natti!

Nu ska jag styra min kropp till sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0