Natti Natti :-)

Det har varit en bra helg, lite tråkigt att Joel jobbade igår, men så är livet. Man får vara glad att man har jobb och att han får jobba extra.

Jag själv får lite dåligt samvete för att jag inte jobbat men det har varit mysigt att vara hemma och jag har verkligen tagit tillvara på tiden :-)

Jocke kom hit förut och då slängde jag ihop en kladdkaka. Den blev god, men lite för torr kanske, vet jag det till nästa gång.

Synd att Zitha och Jack inte kunde följa med men vi ska ses alla fyra snart ville Jocke. Vi har bestämt förut några helger, men antingen har jag jobbat, eller så har våra barn varit sjuka. Men det går fler tåg som sagt!

Jag har myst med Joel ikväll och vi kliade varandra på ryggen. Jag älskar det, hade jag varit rik så hade jag anställt någon för att göra det åt mig varje kväll ;-) Jag blir så avslappnad på något sätt och njuter verkligen.

Nu ska jag knoppa har en dag imorgon. Klockan ringer kvart i 6 ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0