Nervös :-)

Lämnade en pigg och glad Ewelyn på dagis idag.

För övrigt så har jag sovit skitdåligt i natt. Mådde nästan illa i morse, men bestämde mig ändå för att bita ihop. Mattelektionen fick brinna ute då jag istället gjorde mig redo för ett möte...

Hade inte en tanke på att det skulle bli interjuver, så var inte ett dugg förberedd. Men trots mitt stammande, mina skakningar så gick det väl hyfsat. Jag tror dom flesta var nervösa det såg ut som det iallafall :-)

Vet ju att det inte är till någon fördel när man har barn. Så är det. Intalar mig dock att man kan ses som ansvarsfull, men tror ändå att det ger ett litet minus tyvärr.

Bara vänta och se nu. Ovissheten är inget kul, men som vanligt så hoppas jag inte på för mycket för då blir man bara besviken och man är ju inte ensam om jobben precis.

Nu kan göra inte göra mer. Så kan väl vara stolt än så länge :-)

Om jag skulle få det här jobbet och det ger en bättre anställning så skulle jag helt klart ta det. Är så trött på att ha Kommunen som arbetsgivare. Men är glad att jag har min reserv åtminstone så man inte är helt arbetslös :-)


Håll tummarna för mig nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0