Nova star



Idag fick Ewelyn en ny fleecetröja och mössa. Det är inte årets nyheter, men nytt och fräscht. Dessutom var fleecen på rea :-) Så gullig är hon våran snutta!

Idag har det förövrigt gott i ett, först lämnade jag henne på dagis men kunde ta bilen så slapp ju gå den biten :P

Sen var jag på Mvc och gjorde cellprovtagningen, min barnmorska som jag hade när jag var gravid tog det så vi pratade massor, massor. Det första hon kläcker- Gu, vad smal du blivit människa! :)

Sen tyckte hon att jag skulle plugga till barnmorska. Ja vi får väl se, tror det är ett berikande jobb och skulle nog vara roligt. Vem vet vad som händer i framtiden ;-)

Sen traskade jag hem och sen upp till skolan. Gick asbra idag. Blir så glad när jag fattar :-) Men så svårt det är.. Hjärncellerna arbetar för fulla muggar vill jag lova.

Sen gick jag till dagis och hade uppföljningssamtal. Var ett positivt möte så kändes bra när vi gick hemåt.

Nybadad Ewelyn sussar och jag blev avbruten i kaffedrickandet då min kära far ringde och kollade läget så ska fylla på koppen med lite varmt ;-)

Ikväll är jag redo för soffan, duntäcket och Tvn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0