Ny dag

Ewelyn vaknade flera gånger i natt, tror hon drömde en massa. Sista gången jag var uppe så hade jag så mycket grus i ögonen och kände mig halvt svimfärdig. Men eftersom Joel skulle upp tidigt och jobba så tog jag det. Snäll som man är ;-) Han kommer nog få känna på det i sommar sen igen *blink blink*

Vi kom iväg till dagis och det var mkt packning denna dag, blöjor och en massa utekläder. Svårt att veta på morgonen hur mycket som ska med, men nu har hon så hon klarar sig iallafall :-)

Känns sådär att ha henne på dagis när jag inte har någon matte idag men vi skulle köra som vanligt denna vecka så får vi se hur det blir framöver.

Det går ju så bra nu och hon är så glad när jag lämnar henne så på så sätt så vet jag att hon får ut mer att vara där och leka av sig än att hänga i hasorna på sin kära mamma :-)

Såg igår kväll sen att dom ändrat min skatt och dragit bort nästan 800 :-) Alltid något fast det är mycket kvar dock..

Fick sms av mamma förut att hon var framme på Lidingö. Hon skulle på möte där med andra apotekare.

Nä, känner att jag inte har så mycket mer att delge just för tillfället. Det är fortfarande rätt så kaotiskt i min hjärna, blir mer påtagligt vissa stunder och bättre andra.

Vet ju att det förhoppningsvis blir bättre, men vill så gärna skjuta fram tiden för jag vet att det kommer bli så mycket smidigare sen..



En kram till er läsare från mig :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0