Sen kväll

Borde sova, för man vet aldrig hur natten blir men snart så :-)

Tessan kom hit en sväng och drack kaffe. Mysigt med kvällsbesök. Tråkigt bara att tiden gick så fort för vi pratar som papegojor hela tiden ;-)

Är så glad att jag har henne som vän, fast såklart tycker vi inte lika om allt :-) Men det gör det bara intressant och ännu mer roligare att diskutera :-) Ska planera in en tjejkväll snart sa vi :P För hon hade några vinare hemma och champagne till och med som hon fått av sin svärmor från Mallis =)

Vi får väl se hur jag mår efter Lördagens bravader :-) Kanske aldrig mer vill dricka igen. Brukar ju vara standard. Men ska bli så kul, inte druckit sen hmm... i höstas eller..? Eller innan jul. Jag kommer inte ihåg. Det bästa är att få träffa jobbarkompisarna, skulle lika gärna kunna vara nykter. Men vill passa på nu känner jag.

Imorgon är min karl ledig men han ska åka till Stockholm och fixa något med kameran. Jag funderar på att slänga ihop en kycklinggryta, fick recept via telefon av mamma förut och det verkade gott. Kanske baka något med om tid, ork och lust infinner sig.

Hoppas väderleksrapporten stämmer för jag vill ha fint väder imorgon. Idag vad det så ruggigt.

Nää, nu måste jag krypa ner!

Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0