Söndag



Mamma kom hit och vi tog en promenad :-)



Lunchen blev kebab



Pommes tycker Ewelyn om!



Smaskens



Gulliga som få...



Trivs :-)



Jag är ingen linslus ;-)



Fick en presentpåse Sebamed av mamma till lillpluttan..



Bubble bath tvålen måste ju testas såklart :-)


Idag har vi haft en mysig dag. Joel åkte tidigare till jobbet dock, och är fortfarande inte hemma. Trist, mysigt att vara tillsammans hela familjen, men blir ju pengar :-) Så han kan försörja oss ;-) *ironi* Gillar fortfarande inte att vara den som får in minst pengar till hushållet, men det får jag nog leva med. Man är ju inte direkt höglönad att gå hemma och jobba inom vården :-)

Nejdå, jag gör faktiskt mitt bästa och även om denna månads jobbtimmar för min del lyser med sin frånvaro så har jag varit aktiv på andra plan. Har ju hela sommaren framför mig sen så får passa på att njuta så länge det varar när man är ledig.

Mamma hade med sig gardinerna till sovrummet och Ewelyns rum. Bara datarummet kvar nu. Bara lite fix med lampor, växter, krukor och dylikt sen är jag nöjd!

Pappa kom hit en sväng innan han åkte hem. Trodde Ewelyn skulle vara grinig eftersom hon började bli trött innan mamma åkte, men hon tjuttrade på som aldrig förr :-)

Imorgon har jag en lång dag och många grejer måste fixas. Helgen har till viss del varit skön på så sätt att jag inte tänkt så mycket på allt annat strul, men som sagt imorgon måste jag veta. Så är det.

När herren i huset kommer hem så blir det Solsidan sen kommer nog mina ögonlock vilja falla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0