Torsdag

Beslöt oss för att vara hemma idag. Vaknade med värk i kroppen. Vet inte hur det kan komma sig, menmen..

Tessan och Clara kom hit så vi tog morgonkaffet ihop sen traskade vi ner till f-kassan och lämnade in papper. Så jag hoppas det blir rätt nu när jag åter igen fick hjälp med det.

Sen gick vi in på Dressman, Tessan skulle köpa en skjorta till sin karl och nu sussar snuttan och jag ska ta nåt och äta :-)

Ikväll är det jobb som gäller!

Vaknade med ett så bedårande, fint. gullig sms. Ewelyn har fått en kusin, en ursöt pojke!

STORT GRATTIS TILL NINA MED FAMILJ!! Hör av er när vi får komma :-)

Bebislyckan är total. Knappt man kan beskriva med ord hur underbart det är, att äntligen få träffa den lilla som bott i magen så länge. Är så glad för eran skull!

Nästan så jag blir sugen på en liten till ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0