Bättre

Dagen har varit bättre.. Jag har inte känt av något direkt i tanden, men vet ju att det smyger sig på när man minst anar. Joel åkte iallafall och köpte droppar och sterila servetter till Ewelyns ögon så det har vi kört med idag.. Hoppas det blir bättre snart!

Jag gjorde mina ärenden och Ewelyn var snäll i vagnen :-) Sen ringde Tessan så jag mötte upp henne vid lekparken. Hon hade bryggt kaffe och hade med sig bullar, till Ewelyns stora glädje ;-)

Jag har gjort lite nätshopping.. (oooops!) Men hittade två produkter till billigare pris mot i affären så är nöjd!

Detta kommer snart hem:



Concealer



Till ögonbrynen :-)


Min lillebror Basse ringde nu också, så han är på väg hit med pendeln. Tror vi ska äta nåt gott, inte varje dag han är här och mat behöver vi ju :-D Vi får se vad han är sugen på...

Imorgon ska jag promenera till dagis då Tessan ville ha lite morgonmotion och det behöver jag också.Så bekväm jag blivit sista tiden. Farligt det där när man börjat ta bilen sen tar det verkligen emot att gå ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0