Dålig dag

Jag antar att man måste få ha sina mindre bra dagar för att uppskatta dom resterande som oftast är bra :-)

Det har inte varit min dag alls. Delvis beror det ju på värken, sen har jag ju inte känt mig så pigg.

Om jag får gnälla ännu mer (är ju min blogg) så är jag lite less på att jobbet inte skickat ut schema ännu, trodde det skulle komma idag, men nej..

Jag har ätit dåligt också, svårt att äta när man har ont, men sen har inte aptiten varit den bästa, fast jag har ju lite att ta av om man säger så ;-) Men det gör ju inte att batteriet fylls på när man inte äter ordentligt.

Jag får så dåligt samvete när jag inte har ork, energi och lust, när jag inte känner mig glad eller uppåt då känner jag mig som stans tråkmåns :-(

Men imorgon är det en ny dag. Då har jag lite att fixa med. Måste ner till Apoteket och köpa ögondroppar till Ewelyn då hon säkerligen fått ngt skit i ögat för det varar imellanåt. Jag måste ner till Försäkringskassan och lämna papper och så vice versa.

Ska verkligen försöka få till en fikadejt med Brittmarie också. Pratade med henne i Lördags och vi skulle ses i veckan. Hon får mig dock alltid på bra humör även fast det mestadels är jobbsnack ;-D

Jag ska värma på mitt kaffe och sen ringa mamma men hon jobbar ett par timmar till så jag får vänta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0