Feber

Inatt vaknade vi av att Ewelyn kräktes i sängen, hon hostade så det kom upp en massa slem.. Var skållhet dessutom och 39 i feber :-(

Tidigt i morse fick hon komma upp till våran säng och hon var helt avslagen, började snarka direkt.

Febern går upp och ner, tack vare supparna.

Vi har inte gjort något särskilt idag. Varit hemma. Min pappa, bror och hans tjej kom på lite fika och Ewelyn var på bra humör då :)

Imorgon blir det inget dagis. Hon får vara hemma med sin kära mamma :-)

Fick ett paket Noblesse choklad av min lilla dotter idag på självaste Mors dag. Hon hade varit i affären och handlat helt själv ;-)

Hoppas ni får en bra kväll! Nu ska jag se vad gubben i huset är sugen på.. Jag är hungrig :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0