Grillat är godast

Vi masade oss iväg lite tidigare till Linköping.. Vi blev visst fler än vad jag trodde. Min bror och hans tjej kom och även min farbror och hans brutta.

Pappa grillade och farmor hade gjort en massa gott till. Toppenväder dessutom, så har varit en trevlig dag!

När jag kom hem så kollade jag min mail och tydligen så är det posten som slarvat så jag vet nu vart jag ska tillbringa min sommar :-) På det gamla goda stället. Ja, får erkänna att lite besvikelse infinner sig samtidigt som det är jätteskönt att veta!

Nu hoppas jag schemat kommer hem i nästa vecka så vi kan styra upp med dagis och kanske lite barnvakt, beror ju helt och hållet på vilka tider jag ska jobba.

Hoppas ni får en mysig kväll! Det ska jag ha ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0