Jag överlevde..

En sån där hemsk migränattack. Jag önskar inte ens min värsta fiende (om jag nu har någon ;-P) att få uppleva den smärta som kommer.

Man kan inte röra sig, man kan samtidigt inte ligga stilla, man vill kräkas, det flimmrar i ögonen, det känns kort och gott som att hjärna ska sprängas och man vill bara fly från eländet.

Jag fällde nästan tårar för att det gjorde så ONT!

Jag var som i en annan värld.. Joel ringde sin mamma som kom hit efter jobbet. Hon var snäll och tog med henne ut så jag fick vila. Tog en bra stund innan jag kunde stänga mina ögon, men sen somnade jag till och det är nog tack vare det och migräntabletten som gjorde att den försvann.

Dock känner jag mig en aning dåsig, det blir man alltid.

Hoppas på en bättre dag imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0