Lite jobb

Fått en jobbtid i helgen, en delad tur ett elvatimmars pass. Så bra då det är det enda jag har och som sagt blir lite ob-tillägg också. Hade gärna följt med och firat Ewelyns kusin Wilmer som fyller 10 år, men fick tiden samma dag jag fick inbjudan.

Lite synd, men måste skrapa ihop mina timmar.

På Söndag ska jag inte jobba i allafall för då ska vi fira Joels kusin som fyllt 30 år och jag har inte fått någon tid ännu så tog bort det. Inte ofta man ses allihopa..

Har lämnat min fröken på dagis. Och träffade en gammal kompis som är vikarie där. Har inte pratat med henne på evigheter. Hon är speciell, men vi har haft roligt ihop trots allt.

Tänkte fixa schemablanketten till dagis, men måste bolla lite med Joel innan jag lämnar in den så det verkligen stämmer med hans jobb och så.

Hoppas ni får en bra dag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0